Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 21 lipca 2011

Przeprosiny i sprostowanie oraz plakat Dnia Łopianu




Jak zauważyli odwiedzający mój blog, usunęłam wczorajszy post z plakatem DNIA ŁOPIANU. Dzisiaj zamieszczam nowy, chociaż właściwie stary. Jest na nim jedna, wydawałoby się drobna zmiana. Zapomniałam o BARDZO ważnej rzeczy - umieszczeniu na nim naszej łopońskiej świetlicy "Pod Bocianem" jako współorganizatora imprezy. Zapomniałam, przeoczyłam, BARDZO PRZEPRASZAM. Szczególnie oczywiście panią Joasię Chrapustę - opiekunkę świetlicy. O takim przedsięwzięciu jak to sierpniowe myślała już dawno, ale zabrakło wtedy osób, które by jej w tym pomogły. Dobrze, że w tym roku jest nas DUŻO i się nam CHCE!

Pani Joasia pracuje przed naszym świętem pełną parą, a poza tym cały czas zajmuje się dziecmi i młodzieżą na świetlicy ( przychodzą tam bardzo chętnie! ).
Więcej o tym, kiedy przyjdzie czas na podsumowanie naszych planów ( mamy nadzieję, że wszystko się uda! ). Pewnie niejeden wpis poświęcę WSZYSTKIM (razem i osobno ), którzy załatwiają, biegają, organizują, by DZIEŃ ŁOPIANU był udany.

Jeszcze raz PRZEPRASZAM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz